TIP

Elektronická evidence tržeb a dotyková pokladní kasa?

více informací

Kontakty,hotline,hotmail

Hotline, hotmail
 
Každý pracovní den jsou naši konzultanti připraveni pomáhat zákazníkům a odpovídat na jejich dotazy. 
Telefonická zákaznická podpora je na číslech 318 621 257, 725 985 333 v pracovních dnech od 8:00 do 17:00.
E-mail: hotline@softok.cz
 
Dálková správa
 
Jedinou podmínkou je existence připojení na internet.
 
Největší výhodou dálkové správy je vysoká operativnost a eliminace cestovních nákladů. Po domluvě se konzultant naší společnosti připojí k Vašemu serveru a provede okamžitě požadované úkony. 
 
Technické podmínky
K využití dálkové správy není potřeba na serveru instalovat či povolovat žádné další služby (jako jsou Terminal Services).
Podmínkou pro umožnění přístupu pracovníka firmy Software OK Příbram s.r.o. k počítači zákazníka je spuštění programu imes-vzdalena-sprava.exe a nahlášení zobrazeného přístupového kódu ID a hesla. Tyto údaje se generují pro každý počítač a okamžik unikátně a neopakovatelně. 
 
 
 
Bezpečnostní pokyny:
Před započetím práce doporučujeme provedení zálohy dat.
 
Doporučujeme aby zákazník byl po celou dobu průběhu opravy přítomen u daného počítače a osobně sledoval všechny úkony provedené pomocí služby Vzdálená správa.
 

Chcete dostávat nejnovější informace z IMES ?
Jednoduše se přihlašte k odběru zadáním Vaší e-mailové adresy a odesláním.
Načítám, prosím vydržte...