Každý pracovní den jsou naši konzultanti připraveni pomáhat zákazníkům a odpovídat na jejich dotazy.
Telefonická zákaznická podpora je na číslech 318 621 257, 725 985 333 v pracovních dnech od 8:00 do 17:00.
E-mail: hotline@softok.cz
Dálková správa
Jedinou podmínkou je existence připojení na internet.
Největší výhodou dálkové správy je vysoká operativnost a eliminace cestovních nákladů. Po domluvě se konzultant naší společnosti připojí k Vašemu serveru a provede okamžitě požadované úkony.
Technické podmínky
K využití dálkové správy není potřeba na serveru instalovat či povolovat žádné další služby (jako jsou Terminal Services).
Podmínkou pro umožnění přístupu pracovníka firmy Software OK Příbram s.r.o. k počítači zákazníka je spuštění programu imes-vzdalena-sprava.exe a nahlášení zobrazeného přístupového kódu ID a hesla. Tyto údaje se generují pro každý počítač a okamžik unikátně a neopakovatelně.
Před započetím práce doporučujeme provedení zálohy dat.
Doporučujeme aby zákazník byl po celou dobu průběhu opravy přítomen u daného počítače a osobně sledoval všechny úkony provedené pomocí služby Vzdálená správa.
Chcete dostávat nejnovější informace z IMES ?
Jednoduše se přihlašte k odběru zadáním Vaší e-mailové adresy a odesláním.