TIP

Podívejte se co je u nás nového!

více informací

Dotaz v kategorii Systém

Problematika
Chybová hláška
Od dnešního rána nám vyskakuje na PC tato hláška - Chyba u procedury ip09_Zive_Spojeni. Poradíte mi, v čem by mohl být problém ?
Odpověď k problematice

Tuto hlášku systém IMES vyhodí vždy, když došlo k rozpojení spojení mezi serverem a klientem.

Spojení již nejde následně navázat a je nutné restartovat IMES.

Pokud se opakuje, tak je nutné vyřešit příčinu odpojování (příčinnou může být nefunkční switch, síťová karta, prověřte i řízení spotřeby na síťové kartě, kdy si někdo nastaví, že chce vypínat při nečinnosti)

Datum přidání: 2013-11-18 13:00:36.253     Datum odpovědi: Nov 18 2013 1:01PM      ID dotazu: 87


Hodnocení: 5/5 (1x)
Přidat komentář k dotazu
Chcete dostávat nejnovější informace z IMES ?
Jednoduše se přihlašte k odběru zadáním Vaší e-mailové adresy a odesláním.
Načítám, prosím vydržte...