TIP

48 modulů komplexního systému, který pro Vás neustále rozvíjíme !

více informací

Obchodní případy

Stáhnout PDF

Obsahem je kompletně zpracovaná obchodní problematika: zpracování prvotních dokladů, provozních přehledů a výsledných rozborů v IS IMES bez nutnosti vedení jakýchkoli vedlejších evidencí. Systém je maximálně přizpůsoben pro všechny profese – od obchodních manažerů, přes konečnou obsluhu vystavující prvotní doklady, až po management.

Cyklus pořízení prvotních a navazujících dokladů a tisky partnerských dokumentů:
- Přijatá poptávka – tisk cenové nabídky
- Přijatá objednávka
- Vystavená objednávka

  • automatické zpracování na základě zapsané přijaté objednávky
  • ruční pořízení v případě nákupu na sklad
  • - Příjemka skladová

  • nabídkou dat vystavené objednávky (dle dodacích listů)
  • možnost příjmu na sklad v rozpisu hlavní stroj a příslušenství podle objednávky nebo s volitelným sumováním řádků
  •     příslušenství na hlavní stroj
    - Faktura přijatá – se současnou likvidací skladových příjemek
    - Faktura vystavená s automatickým vyskladněním ze skladu – nabídkou dat z přijaté objednávky

  • volitelně na partnera prodejce nebo konečného odběratele (při zachování rozborů dle prodejců)
  • s možností využití všech druhů slev a různých způsobů jejich tisku

  • Reklamace
    - řeší reklamované fakturované služby nebo vratky výrobků či zboží z důvodů reklamace - obsahuje např. tyto možnosti:
      oprava faktury, náhrada původní reklamované fakturované položky novou, …..

    Využívané obecné vlastnosti systému v oblasti nákupu a prodeje strojů:

    - práce v cizích měnách a tisku dokladů v cizích jazycích
    - propracované ceníky nákupních a prodejních cen (různé hladiny cen a slev dle skupin položek a cenových skupin
      partnerů) s jejich automatickou tvorbou příjmem od dodavatelů
    - automatizované zpracování prvotních dokladů na základě dat z jiných dokladů
    - široké možnosti filtrování a skupinování v přehledech
    - uživatelské seskupení všech potřebných výstupů pro konkrétní obsluhu (manažera) do modulu Manažer

    Slevy přirážky a náklady pořízení
    - vícestupňový systém slev, např. sleva z ceny + rabat pro prodejce, výpočet obchodní marže
    - výpočet a rozvrh slev popř. nákladů na pořízení a jejich přímé promítnutí do fakturačních položek

    Obalové konto
    - automatické generování výdeje obalů a to i více druhů
    - automatické sledování obalového konta dle zákazníka s tiskem na faktuře

    Výstupy formou přehledů, rozborů a sestav – příklady:
    - Přehled životního cyklu zakázky
      V jednom přehledu je kompletní informace souhrnná i detailní od informací z objednávek až po všechny typy
      prvotních účetních dokladů (příjemky, dodací listy, faktury přijaté, vystavené), stav pohledávek a závazků
      i komplexní sumární informace o výsledné ziskovosti
    - Přehled tržeb a marží podle partnerů (a jejich skupin) a položek (a jejich skupin)
    - Sestavy nákupy-prodeje – od detailních až po sumáře za skupiny prodejců a položek v různých formách třídění
    - Rozbory tržeb a prodejů v časových řadách, doplněné grafy (dle prodejců, skupin prodejců, položek a skupin položek)


Chcete dostávat nejnovější informace z IMES ?
Jednoduše se přihlašte k odběru zadáním Vaší e-mailové adresy a odesláním.
Načítám, prosím vydržte...